Returnarea produselor

În cazul în care un produs nu se potriveşte clientului sau clientul nu este mulţumit de produs, conform Legii Comerțului la Distanță (Ordonanța Guvernului nr. 130/2000), clientul are dreptul de a se retrage din Contractul de Vânzare şi să returneze produsul în termen de 10 zile de la primire. Pentru că noi garantăm calitatea produselor noastre, am extins perioada de retur la 365 de zile. În cazul în care achiziționați produsul în data de 29 februarie, aveți la dispoziție 4 ani pentru a-l returna, până în data de 29 februarie a următorului an bisect. Returul este gratuit.

Plata contravalorii produselor returnate urmează sa fie achitată de Primo Emporio în maxim 30 de zile calendaristice de la efectuarea returului în condițiile prezentate mai jos. Plata contravalorii produselor se achită prin transfer bancar către client, în baza unor informații furnizate în formularul de retur sau prin email la contact@primo-emporio.ro. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Atât produsele returnate, cât și ambalajul lor (unde este cazulș de exemplu cutiile/săculeții pentru încalțăminte/accesorii) trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, făra urme ale utilizarii. Coletul în care returnați produsul trebuie să conțină și etichetele intacte ale produselor.

Dacă produsele returnate nu îndeplinesc condițiile de returnare, contravaloarea lor nu vă va fi restituită și vă vom trimite coletul înapoi. În acest caz, plata transportului cade în sarcina dumneavoastră.

 

CUM RETURNEZ PRODUSELE

Pentru returnarea produsului/produselor:

a) completați atent, corect și complet formularul de retur; acest lucru este necesar pentru a putea procesa în termen cât mai scurt returul și a vă trimite un produs înlocuitor sau pentru a vă returna banii;

b) produsele trebuie returnate făra niciun fel de deteriorare, în cantitatea iniţială şi în ambalajul original, care, la rândul lui, trebuie pus în altă cutie astfel încât nici produsul, nici ambalajul să nu sufere modificări;

c) în colet adăugați certificatul de garanție (unde e cazul) și copia după factură;

d) coletul va fi ridicat (de către compania de curierat Sameday) de la adresa de livrare sau cea specificată în formularul de retur, imediat după ce veți confirma telefonic datele din formularul de retur.

e) produsele vor fi returnate conform datelor următoare: S.C. EMPORIUM TRENDS SRL-D, str. Nicolae Filipescu nr.53-55, mezanin, camera 23, sector 2, București.

FORMULAR DE RETUR
Informatii client
Date comanda
Adresa de preluare
Motivul returnarii
Optiuni de retur
Alte mentiuni
CAPTCHA Image
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.